Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

15 juli

Publicerad 2015-07-15 20:21:28 i Allmänt,

15 juli och min älskade systerdotter fyller hela 3 år. I 3 år har hon gett mig så mycket glädje. Mitt ljus. Min drivkraft. Min reservtank. Helvete vad jag älskar henne. Hon är bäst! Även om hon inte vet om det. Älskade unge!
 
Så, vad händer i mitt liv?
 
Jag är ansvarig för en förskola nu under sommaröppet. Sjukt att jag, som 24-åring, har en chefsposition. Craziiieeiieieiei. Men riktigt roligt och jag är tacksam över den här chansen.
 
Är med i världens bästa Kickoff-grupp som just nu håller på att ringa massor med nollor som vi vill ska vara med på nollningen. Riktigt roligt!
 
Jag saknar E som är iväg och reser nu. Nej, jag har fortfarande inte lyckats bli av med denna människa. Jag vill inte bli av med E. E, du fantastiska människa! Längtar tills du kommer hem igen. Blir ju trots allt kallad IgelSnigel av dig. Man blir inte av med mig helt enkelt (mouhaha).
 
Har börjat cykla till och från jobbet och har kommit på att jag inte tränat på tusen år. Cyklingen har också fått mig att inse hur mycket jag saknar träningen. Hur mycket bättre man mår, både i kropp och själ.
 
Jag umgås med massor av fina människor, när jag inte är helt slut efter jobbet (vilket tyvärr är alltför ofta). 
 
I helgen ska jag på en av mina barndomsvänners bröllopsfest. Ska bli riktigt kul!! Vet dock inte hur jag ska lösa present. Har nämligen noll pengar på kontot.... mammaaaaaaaa???
 
Jag saknar E. Sa jag det?
 
Två av mina bästaste vänner flyttar till Göteborg om några veckor. Mitt hjärta brister.
 
Annars hoppas jag på att värmen kommer till Sverige snart! 
 
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela