Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Pedalfamiljen

Publicerad 2014-06-05 01:07:56 i Allmänt,











Jag är så glad och stolt över mig själv för att jag tog steget att gå med i PEDALs styrelse. Min andra familj. 
Och sen är jag glad över Fisen! Hon är bäst! Även som sailor moon. 

Med dessa känns livet så mycket lättare och jag kommer sakna det nu över sommaren. Hem och haffa pengar, chilla och bara njuta av sommaren. Kommer bli gött! Men kanske första gången jag faktiskt längtar till höstterminen? Konstig känsla. Men nästa termin börjar nya utmaningar och det kommer bli sjukt mycket jobb och slit. Men det kommer bli helt jävla fantastiskt!

Tjillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela