Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Just idag mår jag bra

Publicerad 2013-09-05 13:10:07 i Allmänt,

Just idag är jag stark
Ära vare Kenta i höjden

Utomhusfest på sivans igår, vilket betyder att det ekar bort till mig. Somnade efter att sivans stängde vilket var vid två. Men skulle vara i skolan vid åtta så sömnen blev inte särskilt lång. Usch vad jobbigt det var att gå upp!

När jag efter många om och men väl bestämt mig för att faktiskt gå dit är det svinkallt. Jätteglad Isabella. Men. När vi satt oss i klassrummet meddelas det att lärarens barn är sjukt. Då ville jag bara börja gråta! Efter mycket dividerande fick vi göra en annan labb med en annan lärare så vi är lediga en annan dag. Blev ändå ganska bra ändå! Rolig labb. Jag och Sofie hann bara göra tre stycken för vi var så fascinerade! Plast är rätt coolt.

Nu ligger jag i soffan med mat i magen och kollar på Cesar Milan! Ska ut i det dina vädret om en timme typ med Fisen! Senare ska jag se om mina nya second hand-gardiner verkligen passar! De kostade bara 60kr för 4 par spetsgardiner. 20kr till och jag hade två somriga dukar också! Fancypancy!
Tvättid ikväll också. Kul kväll!
Men vad gör det när man är ledig fram till tisdag!? INGENTING!

Woopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela