Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

En vecka

Publicerad 2013-09-21 13:14:13 i Allmänt,

... Tills jag får hämta hem min guldklimp! Längtar så jäkla mycket. Det var längesen jag var såhär glad och det känns helt fantastiskt. För en gång skull har jag en varm och go känsla i magen. Iris är allt jag drömt om. Helt galet.
Fortfarande så himla märkligt. Ja.

Idag ska jag på maskerad hos Madde! Ska bli roligt! Är dock inte så pepp just nu men det kommer väl. Gillar ju maskerad och folk verkar gå in för det. Tema: Cirkus! Jag ska föreställa knivkastarens assistent. Dräkten är egentligen en halloweendräkt eftersom det sitter knivar i magen men det fick duga. En liten twist eller nåt....

Ny ska jag, som jag aldrig brukar göra, vila innan kalaset drar igång!

Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela