Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Applåder

Publicerad 2013-09-19 22:29:33 i Allmänt,

Till mig!

Har varit jävligt duktig. Fick ett sånt där ryck efter jag ätit att jag skulle städa. Och jäklar vad jag städat! Diskat, dammat, städat toan och torkat golvet! Så nu luktar det citron i le apartment och inte gammal disk. Förtjänar nästan medalj!

Har sådan sjuk huvudvärk. Sticker typ i ögonen också. Kan kanske vara för att en av mina klasskompisar tryckte på atlaskotan innan idag. Hon har också whiplash och sa att hennes sambo alltid får trycka där när hon har ont och då minskar hennes smärta en stund. Tänkte jag skulle prova och hon tryckte ju på mig och satan i fan vad ont det gjorde!!! Vet ju att den kotan är viktig vid whiplash men det var ett tag sedan någon tryckt där. Gaaah. Så kan ha varit det som triggat igång huvudvärken. Men vad vet jag. Blir inte klok på min smärta. Kommer och går som den vill. Det psykot. 

Plockade iordning Iris saker innan med så nu har hon en liten korg i garderoben med hennes saker så som bajspåsar, koppel, tröja, kloklippare osv. Var ju tvungen att ställa upp hennes lilla "kojväska" och matskålar också bara för att jag längtar sönder. Vill att hon ska komma hit nunununuuuuuuuuu! Men pluttan är för liten och måste stanna hos sin mamma fram till tidigast nästa vecka. Då är hon 8 veckor. Hon är faktiskt 7 veckor exakt idag. Stor tjej nu! Eller inte. 
Känns lite hemskt faktiskt att hon ska lämna sin mamma och alla sina 8 syskon för att flytta 30 mil därifrån. Men jag ska allt ta hand om henne. Min Iris! 

Det här är så sjukt! Det är för bra för att vara sant. När vaknar jag ur drömmen? 

Jag vill inte vakna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela