Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

VFU

Publicerad 2013-03-19 14:39:31 i Allmänt,

Har just nu praktik och det är så jäkla kul! Trivs som fisken i vattnet med en väldigt bra handledare, mysig klass och resten av arbetslaget är kanon! Jag lär mig nytt hela tiden. Jag har ju jobbat inom skolan ett tag men inte nu på länge och i och med att jag nu har fått mer kunskap/teori så tänker jag helt annorlunda. Jag bara längtar tills jag får komma ut snart igen och ha mina fyra veckor eftersom jag nu bara har en vecka eftersom det är påsklov och grejer. Så två veckor på universitetet efter denna veckan.
Men hur som, jag känner verkligen att jag har hittat mitt yrke, min grej, min framtid.

Känns helt jävla underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela