Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Trött och ont i halsen

Publicerad 2013-03-03 14:29:37 i

Dagen igår var en riktigt bra dag. Skönt!
Blev middag och mys hos min morbror i forsheda och fältstudie med min minikusin. Riktigt duktig liten tjej. Hon är 5 år gammal och kan redan läsa och jag är impad!

Har legat i soffan och bara spelat candy crush. Vaknade med riktigt ont i halsen och är helt död i kroppen. Lägligt. Jag som tänkt börja träna igen nu efter två veckors "uppehåll". Har kanske tränat en eller två gånger på den tiden. Inte bra! Hade ju börjat öka lite i styrka och kondition och så sabbas det nu. Yaaay.

Liten dip idag också. Tänker mycket. På allt möjligt. Det som varit, som är nu och det som kommer. Finns ingenting jag ångrar. Finns ingenting jag vill ändra på. Förutom mig själv, men det är på gång! Och det är jag så glad över.

Nu ska jag svettas lite i onepiecen.

Tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela