Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Min helg 5/5 toastssss

Publicerad 2013-03-10 20:38:25 i

Och hur död var jag igår efter träningen?
JÄTTEDÖD!
Core/intervall var det sjukaste jag varit med om. Fyr i fasiken vad jobbigt det var! Och jag ska så gå på det igen!!
Körde ju muskel efter också men det kanske var lite väl. Hade behövt lite mer energi för orkade inte så mycket gällande vikter eftersom jag var helt slut efter alla intervaller. Så mer mat innan träningen om jag nu kör ett core/intervall + muskel igen. Men kul var det!

Kvällen blev mycket riktigt en mellokväll med min stora kärlek. Hjärtat mitt.

Vaknade upp idag på morgonen bredvid en snarkande gris och bara kände hur jäkla lycklig jag är för att få ha en sådan fantastisk människa i mitt liv. Finns ingen bättre.
Mattias, jag älskar dig.

Idag har jag inte bara spenderat pengar på Grand Samarkand utan också en massa gosetid med min systerdotter! Going! Systra mi var också go tills hon blev hungrig! Och mamma!
Så nu ligger min plånbok i fosterställning och vägrar att prata med mig. Jag förstår hen. Jag har inte alls varit snäll idag och shoppat ALLDELES för mycket.
Men.
Jag har rensat ut en del ur min garderob nu efteråt så jag fick köpa grejer... Eller?
Hittade ett par shorts längst ned i garderoben som satt tight förra sommaren men som inte alls gör det längre (se bild längre ned). Och jag blev glad, så de sparar jag tamejtusan!!

Åter till inköpen.
Jag köpte:
En korallfärgad träningstop
Träningstights
Ett par shorts (på rea!!! 299kr men köpte den för 99! KAP!)
Ett korallfärgat linne
En grön tröja
En mintgrön tröja
En vit tröja
En korallfärgad skjorta (har jag fastnat för korall eller?)
Ett grillat naanbröd med diverse tillbehör.
En kaffe.
Vatten hade jag med mig.

Var de tre sista intressanta?
Såhär mycket "blogger" har jag aldrig någonsin varit. Det är främmande. Jag känner mig nästan lite naken...

Hej hej bloggen! Nu ligger jag i soffan (som vanligt) och kollar på dokumentärer om Afrikas naturliv samt äter riskakor med ägg. Och ännu mer riskakor! (Typiskt bloggare á paow, pee, kiwi och vad fasen de heter?)
Bara en parentes till: (tänk nu på att jag tagit kort på mig själv, min mat och mina inköp bara i detta inlägg...)
(Fiskbullar)
LURING!

Imon är det måndag. Weeeeeeeeee...eeeee..eeej...j


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela