Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

En gång till

Publicerad 2013-03-07 10:16:53 i

Jag gjorde det igen. Gjorde en hemtenta på en dag. Sa ju till mig själv förra gången att jag aldrig skulle utsätta mig för något sådant igen! Usch. Inte kul. Men blev färdig i alla fall!

Idag tog jag lite sovmorgon för börjar inte förrän 15:00... Tänkte jag skulle städa lite och luncha med Lin innan hon åker till Sthlm. Gå på föreläsning och sen träna. Sen ta det lugnt på kwellen!
Givande dag? Njaaaaaaaa.

Saknar min lilla skrutta

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela