Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

wiiiiiiie

Publicerad 2013-06-13 14:32:07 i Allmänt,

Väntar på att kärleken ska sluta jobba så vi kan åka till Växjö och handla det sista inför Kreta. Har en del småplock kvar så som typ nässpray, tandborste och solkräm. Måste köpa t-shirtar och badbyxor till Bergdalen också för de tishor han haft har försvunnit eller är för små. Han växer så fort den där....!  Och min bikini som jag precis köpt har gått sönder?!?!? Tur ändå att den gjorde det innan men sjukt surt. Har inte ens badat i den och resoret i underdelen har liksom tynat bort på något sätt. Helt fladdriga. Snyggt. Så jag blir helt enkelt tvungen att införskaffa nytt! Fick även veta igår att stolarna till matbordet har kommit så vi ska hämta dem också! Kul att de hann komma innan resan.

Var inne och kollade igenom hotellets bilder innan och blev så himla pepp så jag vet inte vad! Hoppas bara att bilderna stämmer överens med hur det egentligen ser ut!
Här har vi en i alla fall:
 
 
Ska bli så förbannat skönt att åka iväg. Vi har såååååå förtjänat det!
Nu ska jag vaxa benen eller något annat roligt!
Ha det bäst i Svearike!
Puss och kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela