Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Onsdag

Publicerad 2013-06-12 10:21:33 i Allmänt,

Hej hej hallå!

Ligger i sängen och tar en liten paus i städandet! Jäklar vad grejer jag tog med mig från Växjö. Blöö. Så massa plock blir det idag. Ska också försöka få ihop någon slags lista kanske för vad som ska göras inför resan. Jag börjar dock få lite stresspanik för vi åker ju fasen imon natt!!! Galet!
Ska dock bli fantastiskt. En hel vecka i solen tillsammans med min stora kärlek. Stor like på den!

Ja så det blir lite plock idag som sagt och ja. Inget mer spännande faktiskt. Är rätt omotiverad till att göra något alls. Vill bara åka nuuuununjnunuuuuu!!!

Gaahhhh!!!

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela