Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

lipstick on

Publicerad 2013-06-01 16:28:07 i Allmänt,

she got her lipstick on here i come daararum
she got her lipstick on hit and run daararan
she change my CAALLLAA CAALLAA
heey hey hey
change my CAAALAA CAALAAA
- en version, utan sense, av den där lipstick med de där studsande tvillingarna frånn irland.

igår var jag, min syster och pluttefnuttskuttan ute och hade det världsbäst hos Lisen. En mycket fin dag!
(Lisen, jag brände mig inte hihihihihi, Julle gjorde det hihihihi!)
hihi osv

kvällen spenderades i soffan för jag var helt slut. Även Bergdalen.
Grillade flankstek och potatis i ugn. Götte.

Sov inte alls typ inatt men fick med bergdalen på en genomgång av gymmet. Första gången! Tränade inte så värst mycket men var rätt skönt att få spänna sig lite hehe.

Sen har jag bara degat i solen. Ska väl leta reda på mattias nu. Han är någonstans i Horda, ska väl inte vara så svårt att hitta honom?

heeeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela