Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

tröstshoppat

Publicerad 2013-01-27 13:59:21 i Allmänt,

har tröstshoppat som fasen i helgen. över 2000 riksdaler har jag lagt på shopping. Kommer svida i plånkan den här månaden men det är saker jag verkligen ville ha. Sådetsåååååå!

helgen har varit sjukt jäkla lugn med betoning på sjuk. Mattias har varit galet förkyld och har mest sovit i helgen. Min nacke har levt rövare så jag har också mest legat stilla. icke bra men går det inte röra sig så går det inte! idag mår jag bättre i kroppen min. Skönt.

Åter till Växjö imorgon, kort vecka och helgen bjuder på ännu fler kalas. Januari är den månad då 75% av min släkt fyller år. Typ.

nu ska jag softa vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela