Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Torsdagen

Publicerad 2013-01-24 10:33:58 i

Hej hej!
Igår var jag på mitt första sexparty! Jag var faktiskt lite nervös innan jag gick dit eftersom 75% av tjejerna som skulle dit kände jag inte, det skulle klämmas på sexleksaker OCH jag var nykter! Men jag hade riktigt roligt! Fnittrigt och flamsigt blev det ju så klart också!

En grej jag tyckte var lite komisk igår var att det var flera än jag som har kronisk värk. Komiskt och komiskt men man har gått runt och trott att man är alldeles ensam under 50 år att ha värk. Men icke! På den festen var vi tre stycken! (Som jag vet om) Så det var skönt att slippa förklara sig varför man inte hängde med ut osv! Skönt!

Just nu ligger jag i sängen och försöker få min nacke att sluta jävlas med mig! Välte ut äggskal på golvet så nu MÅSTE jag städa, vilket jag har dragit mig med att göra i över en vecka nu! (Inklusive jullovet)
Så städning står på schemat, plugga, ringa samtal och kolla böcker. Kul dag!

Hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela