Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

ny kurs

Publicerad 2013-01-21 16:17:22 i Allmänt,

idag påbörjades kursen jag är mest nervös inför. Läs- och skrivinlärning. GAAH! Jag är grymt ofokuserad och det stör mig, det går liksom inte även om jag verkligen vill! Sjukt irriterande. Men men, tur jag ska plugga med några i klassen i veckan för då blir det verkligen av. Annars sitter jag bara för mig själv i lägenheten typ. Spännande liv.

Imon kommer fisen och bor med mig, vilket ska bli myyyys! Hon ska nollas i veckan så det blir hoolabaloo i veckan!!! Jag vill också nollas!! Gaaaah!

Gaaah!

ååh jag är trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela