Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Lite sjukling

Publicerad 2013-01-28 13:10:16 i Allmänt,

Nu ligger jag också hemma och är sjuk. Kul! Orkar ingenting.

Just nu försöker jag fly från alla måsten. Jag försöker göra allt som är kul, allt som gör mig glad. Men även det börjar bli tråkigt och jag blir rastlös eftersom jag inte vet vad jag vill göra, vad jag tycker är kul.
Det som alltid gör mig glad är min familj, min pojkvän, vänner och träning. Hjälp vad jag älskar dom. Men jag har svårt att ta tag i saker. Behöver en push. Mer än vanligt. Och de hjälper mig komma igång. Det är så fint.

Idag sov jag alldeles för länge. Som vanligt. Och jag har fortfarande inte gjort något vettigt. Kanske borde plugga lite. Eller så struntar jag i det idag. Prioritera!
Men vad ska man prioritera när man inte kan, orkar eller vill?

Just nu prioriterar jag toabesök och sedan en kopp té och Femtio nyanser av honom. Lyx

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela