Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

glasögon

Publicerad 2013-01-15 16:13:20 i Allmänt,

Mår förvånansvärt bra idag! Vad kul! Kan bero på att Linfin är tillbaka från Linkan och min pluttis kommer hit idag! Saknar honom så galet mycket ibland.

Hade berättarseminarium idag. Jag berättade en sägen från Bolmsö om Jättekastet, den enorma stenen som ligger några hundra meter från vår stuga. Tyckte den passade bra och jag är nöjd över min insats!

Dagen har bestått av plugg, faktiskt! Har läst Alice i Underlandet samt kollat på Tim Burtons filmatisering av boken. Tummen upp! Nu ska jag bara besvara första frågan i hemtentan... Kommer inte hinnas med idag. MEN MEN

nya brillz har jag i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela