Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Dagen efter

Publicerad 2013-01-01 19:33:00 i

Förra inlägget hade visst inte publicerats i all hast! Där ser man!

Jag firade in nyåret med fantastiska människor! Jag hade så roligt, träningsvärk i magen idag för att jag skrattat så mycket. Härlig känsla! Mycket bättre än tröttheten som tynger ned mig.
Somnade vid halv sju idag på morgonen. Min älskling var helknäpp. Mardrömmar och skit samt att min mage var paj. KUL! Så vaknade inte förän vid ett någongång då mi love kom och hoppade på mig!
Idag har jag inte gjort ett skit. Soffläge hele långe dagen. Dålig film, choklad och chips. Ändå helt ok.

Ja. Vet inte vad för info jag ska dela med mig av mer. Är för trött för att tänka! Gårkvällen/natten var helt klart den roligaste nyåret jag haft på många år! 5/5 toasters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela