Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

bra dag

Publicerad 2013-01-29 22:09:49 i Allmänt,

dagen bestod av finbesök av systra mi med bihang! Vi åkte till Grand Samarkand och hade det gött. Jag köpte saker IGEN. Jag tror jag är sjuk.

Sedan satt jag och Fisen och gjorde ingenting istället för att plugga. Var ju också bra. Typ. Vi beställde hem pizza och smällde i oss, sjukt jäkla gott! Gah!

Gick på zumba och det behövde jag verkligen, blir så himla glad av det! Speciellt när Emelie håller i det. Tummen upp! Jag ser fortfarande ut som en flaska ketchup när jag dansar men kul är det!

Känner mig lite piggare idag efter zumban och all förkylning som inte brutit ut så hoppas på att jag kan träna imon!

Imorgon är det min och min stora kärleks 2-årsdag. Tänk att tiden går så fort?

MVH Klyschig tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela