Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Årets första campusfest

Publicerad 2013-01-13 09:22:22 i

Campus är som sagt ett ställe för sig. Igår var det fest och jag var nykter (!!!!), men hade riktigt kul och slipper baksmällan idag även om jag känner mig lite bakis? Och det kändes som om även jag var full igår även om jag inte hade en enda droppe alkohol i kroppen. Kul att man ändå lyckas slappna av och släppa loss lite!

Jag är uppe kl 8:30 en söndag. Knäpp. Ska träna vid 10 och jag ångrar mig faktiskt lite! Ska dock bli lite skönt för nacken är inte riktigt med mig nu, eller har inte varit på hela veckan nästan. Så hoppas på att det blir bättre sen efteråt!

Efter träningen ska jag träffa Mathilda om inte hon är alldeles för bakis idag! Höhö. Sen senare i eftermiddag kommer min älskling och vi ska nog gå på bio! Hoppas det! Fullt upp hela dagen! Måste dock plugga lite också...
Men det löser sig väl!

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela