Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Yoga

Publicerad 2013-02-08 09:53:54 i

Morning!

Gick på yoga idag vid åtta (förvånad att jag ens kom upp), vilket var asgött!!!! Känner mig så jäkla mjuk liksom. Fokus låg p höfterna vilket var bra eftersom jag har lite problem med dem. Så nu är jag mjuk som en trasa. Typ. Ska försöka gå på det varje gång! Jag behöver liksom varva ner och stressa av, jag har en tendens att jaga upp mig själv för ingenting så yoga är perfekt! Dessutom tränar du och stretchar samtidigt! Tummen upp!

Nu på förmiddagen ska jag göra lite ärenden och kanske springa förbi Lin en runda alt plugga nåt. Röstar för det första alternativet! Vid 14:30(!!!!!) har jag föreläsning om skrivprocessen! Intressant!

Sen kommer Mattias hit så får vi se vad vi hittar på!

Hej hej från en fräsch och mjuk tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela