Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Söndag

Publicerad 2013-02-03 22:13:36 i

Nice dag.
Sov länge och vaknade till en studsande och glad pojkvän som gjord frukost. Kaffe och kokt ägg samt några kex... Fancy! Men tanken är fin! Knäppo.

Åkte ut på isen och göttade oss. Åkte skridskor och fiskade! Blåste dock lite mer idag än igår så blev lite väl kallt tillslut så vi åkte hem istället. Däckade i sängen. Gött!

Åkte till Växjö, åt pizza och nu ligger vi och kollar på film. En riktigt härlig helg har det varit men imon är det en ny vecka och plugg som gäller!
Redovisning imon och sen måste jag temposkriva en hemtenta jag inte börjat med än. Ska vara inne på tisdag. Good luck.

Heeeeej Kaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela