Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Snarknatt

Publicerad 2013-02-17 11:14:46 i

Att en kvinna kan snarka så mycket?! Vaknade vid 5:45-ish av ett hejdundrande muller. Trodde nästan att Mattias låg i soffan men nej. Där låg min kära mor. Herre Jesus Amalia. Hon har under alla år aldrig snarkat, som hon själv uttrycker det. Och jag har själv aldrig hört henne göra det för har trott att det är något som pappa bara säger för att han snarkar som ett åskväder.

Och inte nog med att hon snarkat som fasen, nu har hennes mage fått dillen och låter som ett andra världskrig!?!? Den låter mer än mitt kylskåp och det är mycket!
Kanske ska gå och sätta mig i tvättstugan för att få lite lugn och ro!

Jaja. Gårkvällen bjöd på mys och mys och mat. GOTT! Gjorde enchiladas och drack vin. Gott! Sen däckade vi vid halv elva. Är jag gammal eller?

Idag ska mamma kolla på skidor, vilket betyder att jag måste vara tyst. Men det gör inget för då kan jag läsa!! (Inget pluggläsande här inte!! WOHOOO!!)

Ikväll åker jag till Horda en runda!
Heeej

Kommentarer

Postat av: nickolina

Publicerad 2013-02-20 21:52:42

måste läsa de böckerna!

Svar: gör det! jag har dock tagit en paus nu för har massa plugg.. lite tråkigt :(
Isabella None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela