Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

OH YEAH!

Publicerad 2013-02-15 11:40:09 i Allmänt,

Tentan är fucking fuck fuck färdig så att säga!!!
SKÖN...T!
Gjorde den på en halvtimme! Lite chockad över mig själv men sen så hade vi 26 begrepp som vi skulle kunna förklara, ge exempel på och koppla till läs- och skrivinlärning men det kom typ bara.. 7 stycken kanske på tentan? Lite lite tycker jag nästan. Men ändå väldans skönt! Kändes mer som ett läxförhör än en tenta. Men det gör ju inget!

Nu sitter jag i soffan och har det gött! Ska kolla på favvoprogrammet vid tolv. Kanske diska lite innan.. får se. Börjar bli hungrig också! Mycket att stå i såhär när man är ledig!

Dagens schema:
diska
slappa
städa
slappa
göra ärenden
slappa
handla
ta det jävligt lugnt med mattias ikväll.

TUMMEN UPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela