Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Oh yeah

Publicerad 2013-02-24 11:36:18 i

Festen igår var mycket underhållande! Chicken-leken var typ det roligaste! Herre Jesus. Händerna skulle upp runt ögonen sådär som när man "gör en uggla" och Mattias kunde verkligen inte. Åh Gud. Aa. Man måste ha varit där för det var så roligt att jag fick kramp i käken!
Kvällen slutade tidigt för min del då en viss person var lite för mycket glad i hågen så att säga! Men det gäller att sluta när man ligger på topp! Ja, jag hade roligt i alla fall!!

Idag tänkte jag typ kanske baka något och åka ner till Angelica och Fidde. Eller nåt! Blir nog inte mer spännande än sådär idag!

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela