Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

möndäj

Publicerad 2013-02-18 13:34:20 i Allmänt,

Jag sover så in i hela vetets dåligt så jag blir knäpp!
Somnade kanske runt elva-tiden igår. Vaknade vid halv två. Somnade kanske runt fyra. Vaknade någongång därimellan igen. Vaknade och var klarvaken vid halv sju. HUR kan jag vara klarvaken när jag knappt sovit någonting????? Blir knäpp på mig själv. Har varit såhär sedan i torsdags. Kan i och för sig ha och göra med byte av medicin. Men man vet aldrig!

Känner mig faktiskt ganska lugn idag. Vilket är jätteskönt! Försökte som sagt sova fram till nio men gav upp vid halv. Låg och slöade vid facebook och instragram. Spelade Candy Crush och sen åt jag en fruktfrukost. Gottgott!
Pluggade (faktiskt) lite på hemtentan, och hittade faktiskt en hel del bra grejer till imon då vi i gruppen ska träffas och skriva. Hoppas på att vi hinner färdigt till onsdag så man kan ta lite sportlov. Hade varit härligt!

Nu tänkte jag typ äta eller nåt. Se en film eller kolla på den där serien Girls på svtplay som jag hört ska vara bra! Återstår att se.

När Mattias kommer hem tänkte jag tvinga honom och träna med mig. Måste ju inviga gymmet nu efter två år.....

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela