Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Lörtdagg

Publicerad 2013-02-23 13:27:55 i

Sovaovsooooovmorgon åå du ljuva sovmorgon!
Har degat i sängen. Ätit frukost. Ätit nästan en hel ananas. Så jäkla gööött!
Nu ligger jag i sängen igen. Pojkvän är och jobbar! Så det råkade bli lite candy crush, och eftersom I am the master så klarade jag level 33! Sug på den Lisen!! Mouhahah! Men nu är jag fast på 34 istället, sug på den jag. Minsann.
Ska äta middag hos Mattias morföräldrar idag. Det bjuds tydligen på hare, vilket jag aldrig i hela mitt liv har ätit. Ska bli spännande!
Ikväll ska vi på inflyttningsfest hos Enok och Palle! Ska bli jätteroligt! Har äntligen lyckats få med Mattias också så nu jäklar blir det party!

Lite bilder från veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela