Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Förvirrat

Publicerad 2013-02-13 19:27:17 i

Gick hela måndagen och trodde att det var tisdag. Har gått hela dagen idag och trott att det är torsdag. Blir helt dävastäjted nu när jag måste backa en dag. Bajs.

Hur som.
Igår hjälpte vi (läses Mattias) Malin att hämta och montera ihop hennes soffa. "Det går fort" tänkte vi men neeeeej. Men kul hade vi! Och fint blev det!

SEMELDAGS!!! Åt varsin semla efter pärsen med soffan. Götte!

Sedan fegade vi i soffan. Blev tom med lite glass hheheheheheh!

Idag vaknade jag helt totalt död. Inte sovit något vidare och nacken var skit. Var tvungen att komma senare så att jag kunde ta en värktablett och stiga upp ur sängen! Men det gick bra!
Pluggat rumpan av oss, nä inte riktigt men nästan! Och sedan seminarie. Gick bra!
Har tränat cykel/core nu i eftermiddag och det kommer kännas imon! Är dock helt sjukt impad av mig själv! Kände att jag klarade att ge det där lilla extra och jag klarade alla höjningar och övningar utan att släppa efter! *lycklig tjej*
Nu ska jag plugga lite innan Mia på grötö!

Mvh fancy feet

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela