Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

finfinlördag

Publicerad 2013-02-16 17:49:03 i Allmänt,

Natten spenderades med min älsk som jag tydligen rapade rätt i ansiktet på igår kväll när jag somnat. mouahah!

Han åkte och jobbade vid sju och jag fick ligga kvar i sängen och sova! hihihi! Var väldigt skönt för hade varit vaken sedan fyra så det var najs dårå. Sen vid tolv-tiden kom min syster, hennes sambo och den lilla till mig! Gosetjejen är det bästa jag vet! <3 Finast i världen!

Så min dag har bestått av skratt, bebisgos och fjanteri. Muy trevligt!
Vid sju-tiden kommer mamma och så ska vi ha sleep over. Äta godis och kolla på melodifestivalen! Ska göra enchiladas till henne också! Jag är en sådan fantastisk dotter. jajameeeeeen!

ha en mycket trevlig kväll allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela