Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Alltså

Publicerad 2013-02-11 11:21:46 i

Nu är klockan 11:16 och jag vaknade lite innan sju. Vad gör jag? Jo, pundhuvudet ligger kvar i sängen!?!?
Det är som att min kropp säger NEJ ALDRIG I HELA MITT LIV ATT DU SKA VAKNA OCH GÅ UPP!!!!
Jag har tenta på fredag och jag har inte börjat. Inte bra. Inte bra alls! Ska börja i eftermiddag och ska till bibblan och läsa. Det ska nog gå bra förhoppningsvis. Blä.

Och köket ser ut som skit. Vad ska jag äta till lunch? Jag måste göra mig iordning. Vad ska jag ha med till bibblan? Kissenödig. Sämst. Ååh

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela