Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Alla hjärtans dag

Publicerad 2013-02-14 17:27:17 i

Blev bjuden på alla hjärtans dag-frukost hos finaste Lin! Det var himla fint. Nybakta scones, ägg och kaffe. Fantastiskt!

Dagen har annars flutit på väldigt bra. Bibblan tillsammans med Fanny och Emmie på förmiddagen. Ett besök hos farbror doktorn. Och blodprov.
De här jäkla blodproven alltså! Jag har en tendens att tuppa av när jag tar blodprov så fick snällt ligga ned i stolen. Sköterskan frågar om jag har ådror i mina armveck? Errhm... Ja? Eller? Vad bra svarar hon. Alltså va? Alla har väl ådror i vecken eller va? Aja. Hon började då i vänsterarmen och hon tyckte att jag såg glad ut (??). Sen hörde jag ett splashigt ljud och sköterskan säger då: "Oj, där sprack ditt blodkärl....." PANIK! Nu dör jag tänker jag!!!
Men det var bara blod på hela armen. Ingen fara. Jag överlevde. (Egentligen började jag gråta och hyperventilera).
Så det var bara att sticka en gång till i högerarmen.. KUL!

Efter det fick jag ett samtal om att jag ska på arbetsintervju nästa vecka!! På posten i Alvesta! Så ska bli riktigt spännande! Så håll tummarna!

Sen hämtade jag min väska jag köpt på tradera och köpte en sån där Aloe Vera-dricka. Den var så jävla äcklig. Kändes som att dricka en blandning mellan tvål och hudkräm! Fy fan vad äcklig!!! Jag drack ändå upp den men fy. Blev dock liiiiite bättre ju mer man drack men det blir ju inget mer köp av den!

Pluggade lite till med Emmie och Fanny och nu ligger jag här. Färdigäten och slapp. Peppar inför träning sen blir det ännu mer plugg.... Hej och hå
Tenta imon! HEJA

tja

Kommentarer

Postat av: Nickolina

Publicerad 2013-02-14 21:56:22

Åhh mysfrukost!

Svar: ja det var mysigt! :D Din dag verkade asbra! Hoppas allt är bra med dig pickopick! :)
Isabella None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela