Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Åååh du ljuva

Publicerad 2013-02-21 09:10:59 i

Jag äter typ tusen tabletter för allt mellan himmel och jord och jag har en tablett som jag bara tar vid nödfall. Den tog jag igår. Sömntabletten.

Åh Gud som jag har sovit gott! Grejen är att när jag tog den förut så var jag totaldäckad tills jag vaknade, INGET kunde väcka mig. Vilket var rätt gött det också. Men inatt vaknade jag, som vanligt, vid klockan ett samt att jag vaknade när Mattias gick upp. Jag vet inte om det är bra eller dåligt? Har jag så pass orolig sömn att inte ens sömntabletten hjälper? Nä, får inte börja tänka så, blir ju helt nipprig.
Jag har ju som sagt sovit och det har varit helt jävla underbart!!! Jag har ju inte sovit ordentligt sedan i torsdags, vilket förklarar varför min kropp gav upp igår. Efter blogg inlägget snurrade det i huvudet så pass mycket att jag hade svimmat om jag inte redan låg ned. Jag mådde illa och mitt huvud sprängdes. Hela min kropp kändes som en sten och jag kunde knappt röra mig. Riktigt obehagligt och det var tur att Mattias kom! Två rejäla värktabletter och jag kunde resa på mig i alla fall!

Nog om det!
Solen lyser ser jag ifrån sängen! Wihooo!
Idag ska jag jobba med min lilla parvel som jag inte jobbat med på galet länge! Ska bli så himla kul!
Nä, får ta och resa på mig nu och göra mig iordning. Bussen och Värnamo väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela