Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Lördag

Publicerad 2013-08-31 15:50:02 i Allmänt,

Igår var en bra dag.
Träffade flera av mina klasskompisar och vi kollade in nollningen. Blev inte lite taggad när man såg hur kul de hade! Lagledarna såg ut att vara helt slut. Stackarna haha! Självförvållat!

Efter det gick jag på mellanfest med kycklinglaget där en av mina gamla nollor från figy befann sig. Mycket roligt!
Ooooch efter det gick jag hem till Elin och mös med henne Sofie o Julia.
Och sereeeeeen kollade jag in fisens nya lya! Mycket grejer överallt men jag tror att det blir riktigt bra där när allt är på plats! Hon är fyndig den där Lisen!
Tillslut begav jag mig till horda för att spendera natten med min stora kärlek.

Sen var han borta när jag vaknade.... Just det jag glömde att han skulle till Halmstad över dagen! Faen. Aja. Började packa iordning det sista och sen till Växjö!
Handlade på blomsterlandet och Willys och nu ser lägenheten ut som hej kom och hjälp mig! Tar nog tag i det imorgon för nu är jag sjukt trött. Måste nog vila lite nu innan festligheterna börjar. Okej de har redan börjat. Fest överallt just nu på campus. Kanske skulle be dem sänka bara någon timme eller så? Snälla? Pliiiis? Inte?
*lunkar hem*

Nä nu ska jag vila innan vi Tar över Vida arena!
Ha en trevlig kväll
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela