Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

tooorschdag men känns som fredag

Publicerad 2012-09-20 12:17:00 i Allmänt,

just bevause jag är ledig imon!!! Eller ledig och ledig, ska plugga röva av mig. Idag äre mycket bättre, jag känner mig nästan lite upprymd. Kan vara så att det är för att jag ska hem i helgen! WIHO! Till min kära bojfränd och le familj och mina pluttiga små gullevänner! Stannar till och med till på tisdag, helt jävla amäjzing!! jag är glad. Solen lyser hiohio


 
fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela