Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

montag

Publicerad 2012-09-24 11:11:00 i Allmänt,

hallo die wochenende ist slutsch! Eller nåt.

Hemtentan inlämnad och jag kör en ledig dag idag! Woop Woop! Haft en riktigt nice helg. har egentligen inte gjort någonting, vilket har varit så sjukt skönt! Idag ska jag äta på lilla K med mi friend ELIN! Och förhoppningsvis Fisen också ! Sen ska vi bara umgås allihopa. Längesen nu...
Åker tillbaka till Växjö imorgon på morgonen. Typ astidigt. wooööö
Sen kommer jag inte hem på ett tag!
Det var inte mycket mer här inte!

tjenis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela