Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Hallåeller

Publicerad 2012-09-25 23:40:33 i

Här ligger jag och är dum.
Lin frågade om jag ville gå på ett core-pass imon kl 06:45. Och jag sa ja. Jag förstår inte mig själv. Vad är det här? Och vad är klockan nu? 23:35, woopa gangnam style! Not.

Köpte en BB-cream idag från l'oreal, ska se om jag blir frälst. Tycker bara att det är häftigt att krämen är vit men när man smörjer in den i huden så anpassar den sig efter personens, i fråga, hud! Helt fantastiskt!!! Som det stod bredvid tuben. Schpännande! Säger jag.

Nu ska jag tagga core!
Natti

(En bild som inte har ned något att göra.. Typ)

Kommentarer

Postat av: Nickolina

Publicerad 2012-09-26 16:21:25

Hahahah älska bilden x) ge mig en uppdatering om krämen nån dag x)

Svar: absolut! provat idag! den flyter helt sjukt galet mycket in i huden så det känns som att man inte hinner smeta över hela ansiktet om man kan säga så.. Men det är helt galet häftigt, står där och ba: Wooooooow! Men sen är den inte jättetäckande, för det är ju en slags foundation, så man får ju ta till andra grejer också (vilket jag inte hade fattat) Men det är verkligen som en hudkräm och man känner sig fräsch och inte sådär "lagrig" i ansiktet om du fattar vad jag menar? Vet inte om det är värt pengarna för tror att man uppskattar den mer på sommaren då man gärna tar nåt lite "lättare" i ansiktet :)
Isabella None

Postat av: Nickolina

Publicerad 2012-09-26 17:47:34

Ulalaaaa kanske nått o testa då :)) va heter o va kostar den??:D

Svar: lägger upp en bild :)
Isabella None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela