Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

ba öööh

Publicerad 2012-09-18 16:31:16 i Allmänt,

Ja, då var jag tillbaka dårå. Jag är jojjo-bloggare som det så fint heter, fråga mig inte varför jag ens kan det...
 
Har börjat pluggeria till lärare, lågstadie! Eller som man måste säga nu: Grundlärare för förskoleklass till år 1-3. Eller något, inte så noga. Eller jo. Men där är jag i alla fall.
Intrycket nu efter sisådär lite mer än 2 veckor så är läget grymt förvirrat, jag fattar noll. Miljoner tankar dyker upp i huvudet. Jag ska lära mig ta hänsyn till ALLT, analysera, kritisera och ja.. helt enkelt lära mig den här förvirrande akademiska världen. Dessutom har jag flyttat hemifrån, till en liten liten etta på campus här i Växjö. Den är mys. Speciellt med den lilla golvyta jag har! Jag har flyttat ifrån mor och far, som jag egentligen gjorde i våras, har också flyttat ifrån mi love som jag bodde hos hela våren/sommaren så det är tufft. Att klara sig själv. Att lära sig bli vuxen.
 
 
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela