Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

tisdag

Publicerad 2012-10-10 12:47:00 i Allmänt,

har en 6 timmarsföreläsningsdagfanhelvete idag! Psykologiska och sociologiska persektiv på utveckling. Galet intressant dock, bara jag kan sluta tänka på att jag har miljoner böcker och pdf-filer som ska läsas och att jag har tenta om två veckor. Det gör mig lite stressad... Känns så jäkla seriöst med salstenta. Även om man får ha litteratur, på denna, så krävs det antagligen lite mer av en. Senast jag hade prov i någonting så var det för 2 år sedan på högskoleprovet... men då pluggade jag inte till det. Annars är det....2...3...?....år sedan? Hur gammal är jag?

Student 2010

Kommentarer

Postat av: nicko

Publicerad 2012-10-11 15:11:41

ahhh, sot du ar immo! hoppas allt ar bra med dig :) att du kopte dem med,:D dom ar javligt snygga sa :DDDD du fixar tentan, jag haller mina tummar och tar for dig :D

Svar: allt är bra med mig! Hoppas du har det bra!!! Jag hejar på dig :)
Isabella None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela