Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Tentajävel

Publicerad 2012-10-24 14:19:17 i

Tentan är nu gjord och den kan ta sig någonstans. Fan. Tre frågor och jag kan inte svara på en av dem. Varför? Jo för att jag läst FEL JÄVLA GREJER!!!!! Min text (som jag tagit därifrån vi ska ta all vår litteratr) var helt fel. Inte konstigt jag inte fattade vad som stod i den texten. Fan jävla helvete. Är så besviken på mig själv verkligen! Maktlös.

Och nu släpper all spänning så nu mår jag sjukt dåligt. Nacken är helt cp, jag är så jävla trött men kan inte sova för att nacken är bajs. Har tagit Alvedon men funderar på de starkare grejerna nu. Om jag har något hemma... Jag vill bara gråta. Trodde jag skulle känna lättnad men fan heller. Nu ska jag krypa ned under täcket tills jag ska träna bort min kropp.

Kommentarer

Postat av: nicko

Publicerad 2012-10-25 09:37:01

haha ja men eller hur! x) guud de va ogongodis till max! gor de, ska nog kopa den x) hihi far ha en bollywood kvall x)

Svar: det tycker jag absolut! Att man inte ser sånna filmer oftare alltså! :)
Isabella None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela