Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Sweetsweetjackie

Publicerad 2012-10-11 23:28:24 i

Som hippa sugarplum fairy skrivit för typ hundra år sen. Den har blivit populär igen och toppar tydligen iTunes-listorna! Vad jag har fattat det som så är det någon form av hyllning. Fint.

Idag tränade jag. Gick superbra den här gången! Var lite seg i början och jag orkade inte hålla samma tempo en längre tid men jag körde på hela tiden och gav mig inte en enda gång! Så himla stolt! Kanske inte betyder ett skit för dig men en seger för mig! Träningen gjorde mig pigg och glad. Träffade gänget vid tolv och pluggade röven av oss till typ sex. Sen dog jag och malan i soffan. Eller jag dog rättare sagt för höll på att svimma två gånger och hjärtat körde på som fän. Men det gick över. Läskigt.
Nu ligger jag här med sönderbitna läppar och en småsnusandes Malin i soffan. Upp tidigt imon för att städa (grannarna lär älska mig) och packa. För ska till min kära hemstad tomöra! Maffiamöte står på schemat, vilket ska bli kul för har inte träffat hela släkten sedan jul i princip! Jag är glad.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela