Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

shopaholic

Publicerad 2012-10-08 23:46:37 i Allmänt,

så in i helvete. köpte dr martens- kängorna idag... OCH en vinterjacka. Helt sjukt. Varför gör jag det här???? Har råd egentligen men är rätt snål när det gäller grejer så. Men köper gärna flera billiga så jag kan lika gärna köpa en dyr sak för en gångs skull! Men gah. Ändå. Aldrig köpt så dyra skor i hela mitt liv och ändå fick jag rätt mycket rabatt. Aja. Jag behöver vinterskor och en vinterjacka. Har gått runt nu för snart 3e året i rad med min systers gamla jacka som för övrigt är för stor och sönder. Men nu har jag köpt mig en egen! Hihihi! Den passar för övrigt...! Kan ha systra mis gamla när jag är ute på isen osv till vintern. Kuljuuul! Och äntligen varma skor!!! Har sprungit runt i gympaskor/skinnskor varje vinter sedan mellanstadiet typ och nu bannemej tog tanten i mig tag i mig och sa ifrån!
Jag undrar lite varför det inte blir några enter-slag när det publiceras för jag skriver det när jag skriver höhö.... Konstigt.
Nu ska jag sova. Om jag inte får för mig att köpa en gård utanför helsingborg eller något.
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela