Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

segtorsdag/mystorsdag

Publicerad 2012-10-25 17:01:06 i Allmänt,

har varit en rätt lugn dag idag bara att jag vaknar av en flygande pojkvän som landar rätt i fejjan med en puss. Lite halv-trevligt faktiskt. Han försov sig ganska rejält och snubblade innan han skulle säga hejdå. Så romantiskt! Somnar om och sov till nio. Helt FABULOUS! Eller hur fasen det stavas. Så jag hann med bussen vid 10:15. Fan ta stiskt.
Väl hemma byter de värmesystem så jag har brottats med hantverkare om toan. Inte varje dag.. eller jo. heheheh. Mi love är snickare.
Seg-facebookade och kollade på TV. Åt lunch på Olympia med fadren och har sedan kollat lite inför nästa kurs (vilken ska bli galet intressant!!!!) och fått lite tider på jobbet (vilket också är suuupernice). Har förberett mig lite inför imorgon. Ska besöka min VFU-plats och ska göra en observation på en lärandesituation där, låter sjukt fancy men det är det inte.
Ska inta Pelikanen snart med mina kära vänner Elin och Maulin. Ska bli niiiiiiiiiiiiiiiiiice! Saknar lite att bara hänga där. Gött liv.

Just nu: Jag tittar ut och det SNÖAR!!!! Whaaaaaat?!?!? fast för en gång skull drar jag lite på mungipan. Jag är så glad idag. Fast, all förhöjd sinnesnivå jämfört med igår är lika med glad. Igår var hemsk, idag var nice.

hej kaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela