Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

panikfredag

Publicerad 2012-10-05 10:01:02 i Allmänt,

ingen motivation, men ändå har jag det. Konstig känsla I have to say. Sitter och lyssnar på mitt kära Morgonpasset i P3. Bästa. Så nu om fem minuter så tänkte jag börja med tentan igen. Har ångest över den men pratade med Linfin innan och hon har salstenta idag utan litteratur så jag ligger lite i lä där truur jag nog. Jahaapp, har fortfarande inte bestämt mig vilka skor jag ska ha. Men tror att jag tänker rösta ut alt. 1 och alt 4... Är lite sugen på de där Dr martens MEN vet inte om de är för stora i sulan liksom. Just den Serena-modellen tror jag har lite mindre sula dock, men jag vet inte alls faktiskt... Vill inte se klumpig ut för jag har rätt maffiga ben och det ser större ut med maffiga sulor. Hmm, dilemma? I-landsproblem? Oh ja! (hatar ordet dilemma nu efter den här kursen) bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela