Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Måndag

Publicerad 2012-10-22 10:10:18 i

Min kropp gör allt för att jag inte ska vakna och gå upp och plugga.
Åkte från Horda vid halv sju idag på morgonen. Lite lagom trött. Får stå och vänta på tåget i en halvtimme eftersom jag inte hade någon skjuts senare...
Tågkonduktören såg inte mig (scoooooooore!!!!!!) hijihiui. Somnade.
Vaknade och somnade igen.
På bussen fick jag sällskap av en gammal klasskompis! Vilket var väldigt trevligt!
8:10 var jag hemma. 8:12 låg jag i sängen och har somnat. Skulle bara vila lite. Nu har jag försökt vakna i över 1,5 timme...

Tröttare än någonsin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela