Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

helgen

Publicerad 2012-10-08 16:53:52 i Allmänt,

den här helgen har varit nice. förutom igår. usch i lördags skickade jag in helvetes-tentan och var nöjd. Jag och mi love åkte ner till samhället (oh ja, jag skrev det där) och gick en runda eftersom det var Rydaholmsdagen! Trevlans! Sen fastnade vi hos en kompis och jag klippte mig. Sen hem och äta/vila och fick besök av mor min. Mycket trevligt! Sen blev det stress och vi åkte till mi loves släktingar. Jag hade kul. Jag blev askalas. Alltså riktigt kalas. Vi gick till värsdhuset där jag skakade rumpa med mi loves mostrar och morfar. Mycket underhållande! Kom hem. Kräktes som en gnu. "Sov" Vaknade och kräktes som en gnu. Så hela min söndag var förstörd. Kräktes så fort jag började tänka på gårdagen och fick inte i mig någonting på hela dagen! KUL! Jag försökte sova när jag kunde och så vidare. Soffläge! Runt 9 sådär och var det någorlunda ok. Fick i mig lite kinamat. Idag var jag nog fortfarande bakis. Mådde illa och gud vet vad. Inte nog med det. När jag kom hem idag på morgonen i växjö så är det någon som har kräkt ner hela jävla trapphuset. Jag såg tomatbitar och kött. Jag höll på att svimma av den där fräna, sura kräkdoften. FYFAN! Det var som en hån mot mig. Men men. Nu, efter två resorb och lite mat känner jag mig som en människa igen! hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela