Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

förvirring..

Publicerad 2012-10-22 21:24:47 i Allmänt,

..råder i basgrupp F-3 II. Härligt! Men det löser sig nog. Tentaplugget gick inte alls bra idag. Läste bara en av texterna och skrev anteckningar på det. Skrev ut lite "förberedande texter" också. Faaaast jag har skrivit upp vad jag ska göra imon!! Effektivitet när den är som bäst jao!

Har spinnat röven av mig idag i alla fall. Sjukt jobbigt men väldigt kul. Nu tvättar jag, livin' the dream så att säga!

Grannen skriker halsen av sig, bråkar med någon minst en gång i veckan. Trevlans! Det var visst en till involverad hör jag nu, en kille också! Brukar annars bara höra tjejen och nu jävlar small det i hela huset!!! Sjuk smäll, det skallrade i glasen.
Nu blev det sjukt tyst. Är det nu man ska ringa polisen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela