Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Yaay!

Publicerad 2012-11-09 09:18:52 i

Är lite förvånad över mina poesi skills sådär mitt i natten. Kanske då jag är som bäst!

Körde mi love till jobbet idag. Jag ville verkligen inte gå upp!! Att sängen verkligen kan vara så skön! Hur som,
Somnade om när jag kom hem (du hade rätt Mattias) och har sovit i någon timme. Mår så fruktansvärt illa nu för att jag sovit för mycket??? Typiskt.

Ska finputsa på hemtentan nu tänkte jag så jag hinner klart innan jag ska in till stan och äta Kinabuffé med fisen och pelinen!!!! Ska äta dem ur huset! Ägarna då...... Inte pelinen och fisen. De är trogna följeslagare och vi tänker samarbeta!

Nu gick illamåendet över i hunger. Fancy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela