Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Helgish

Publicerad 2012-11-04 10:07:36 i

Har bara tagit det jävligt lugnt i helgen. I fredags blev det somna på soffan och sedan en liten sammankomst hos några kompisar. Spel och alkohol, alltid en höjdare! Speciellt när mi love är med. Blir alltid roligt då! Klant!
Igår blev det lyxfrukost och sedan åkte jag in till Värnamo för att fika med fisen och juliaC. Mycket trevligt!! Saknar att bara ta en fika med dem nu när jag bor i Växjö! Till och med pelinen kom förbi i hela väktarutstyrseln! Himla kul!! Blev en sväng till farmors grav och gjorde i ordning lite och tände ljus. Saknar henne något så otroligt! Vill visa henne vem jag blivit och jag vill berätta så mycket för henne! Min fina farmor! <3
Efter det åkte jag och mi love hem till hans päron och där åt vi middag och firade hans pappa som fyllde år! Trevligt!

Nu ligger jag faktiskt i sängen och bara degar. Mattias sover fortfarande, snarkar och har sig och sedan när han vaknar kommer han få panik för att klockan inte är åtta och han har sovit för länge. "Man kan inte ligga och sova hela dagarna!!!" Och så ett stort skutt, in med ena axeln i väggen alternativt snubblar med fötterna, ett flin och sedan in på toan. Så brukar det gå till på helgerna. Min fina älskling.
Ska till hans päron idag igen och äta middag med hela familjen. Ska bli gött, god mat och gott sällskap!
Sen får vi se vad dagen har att erbjuda!
Se dagen som ett smörgåsbord... Åh vad hungrig jag är!

Blir att väcka pojkvän nu. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela