Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Euuuoaaöö

Publicerad 2012-11-19 11:10:13 i

Vaknade upp igår efter lördagens bravader helt obakis. Jätteskönt! Vaknade dock först och trodde att kl var cirkus 14:30 (vi skulle på bio 15:20), så panikade i kanske 3 sekunder innan jag upptäckte att kl bara var 10:16 exakt! Pigg som en lärka. Men blev tröttare, och tröttare och tröttare. Tänkte på bion att nu bannemej somnar jag men icke! Filmen var så förbaskat bra att jag fick snällt vara vaken! Men det var det värt.

I bilen hem gjorde jag allt för att inte somna = var jättejobbig. Sjöng och skrattade högt! Äh.
Kom till horda och bad mi love att få en tids ensamhet för att power napa. Fick då ett strängt nej för då kan jag inte somna sedan. Kände jag mig som ett barn? JA. Trotsade mannen min och sov ändå! Kl var 19 och jag sov som en ängel. Blir väckt en timme senare för att bli itvingad en macka och samtidigt lipar för att jag är så trött (Jag var verkligen ett barn igårkväll). Nackhelvetet gjorde kanske inte saken bättre!

När kl sedan var 01:30 hade jag fortfarande inte somnat. Hatar när Mattias har rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela