Isaballe

en liten, småstads-bredrumpad tjej som kan bli upprörd på alla sätt och vis och gärna med en tår inblandad. Jag skriver om allt som faller mig in. Är väldigt mycket tant för att vara 23. Whip(f)lashig konstnärsdotter som pluggar till lärare. Ha kul!

Dags igen

Publicerad 2012-11-26 10:43:22 i

Hur fasen kan man vara så död på morgonen som jag är?? Körde Mattias till agnaryd i morse. Var hemma vid sju igen och däckade ju såklart igen. Satte klockan på halv nio. Vem vaknar vid tio och kommer knappt upp!? Jo jag! Blir så tjurig på mig själv!

Hur som. Kom på att jag har omtenta på fredag och har inte riktigt läst texten ännu! Har dock läst lite om det så det får bli panikläsning på typ torsdag?

Idag ska jag få det där långtids-EKG:t så är lite nervös! Kan man duscha med ett sådant! De säger ju att man ska leva som vanligt och jag vill träna och tränar jag så måste jag duscha men kan jag det? Får väl svar idag! Efter det ska jag till horda igen eftersom jag har Mattias bil och jag ska ha fältstudien imon. Så ska förbereda för den och sedan försöka typ göra något roligt!

Fick en jättefin dikt av Lin idag också som hon skrivit själv. Blev så lycklig!!! Utan henne hade inte campus varit något för mig! Jäkligt duktig på att skriva den fisblomman! Hon tar mig för den jag är och det är jag grymt tacksam för! Hon säger till mig när jag är för velig och hon är ärlig! Alla borde ha en egen Lin. Ska försöka komma på ett sätt att göra flera Lin(-isar) och sälja och tjäna pengar. Tummen upp! Det hade hon nog gillat!

Nähe om man skulle ta tag i sitt liv och kanske duscha och lite så? Eller? Kanske? Ja? Nä? Äh vi får se.

Tjenis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela